Звертаємо Вашу увагу, що справжні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від передачі кольору вашого монітора.
Претензії приймаються протягом
14 днів після отримання товару і протягом гарантійного терміну на техніку.
Повернення Товару неналежної якості1. Необхідно відправити на ел.пошту
[email protected] фотографію або відео неякісного товару (щоб на ній були чітко помітні назва бренду, найменування продукції і сам шлюб), номер замовлення і опис ситуації.
2. Менеджер відділу якості зв'яжеться з Вами в будній день з 9-18 годин, щоб вирішити дану ситуацію. На товари без гарантійного терміну претензії приймаються протягом 14 днів з моменту отримання. На товари з гарантійним терміном - протягом гарантійного терміну. Гарантійний термін починає обчислюватися з моменту отримання товару клієнтом.
Виявлення дефектів товару та гарантійні випадки
Для виявлення дефектів магазин забирає товар на діагностику. Всі витрати на її проведення несе магазин.
Якщо після експертизи з'ясується, що товар був спочатку бракований, то магазин або повертає гроші, або відправляє новий товар належної якості.
У разі поломки техніки протягом гарантії терміну не з вини споживача техніка ремонтується по гарантії в сервісному центрі.
Якщо в результаті діагностики буде встановлено, що поломка сталася не з вини виробника і даний випадок є не гарантійним, то витрати за відправку товару і діагностику в сервісному центрі оплачує покупець.
Повернення Товару належної якостіТовар може бути повернутий в термін не пізніше 14 днів з моменту отримання замовлення.
Товар підлягає поверненню, якщо:- збережено його товарний вигляд (товар не використовувався споживачем, не порушені пломби, ярлики виробника і т. д.);
- збережені споживчі властивості товару;
- споживач має документи, що підтверджують, що саме він придбав товар.
Важливо знати:1. Виробники на свій розсуд і без додаткових повідомлень можуть змінювати зовнішній вигляд і упаковку товару.
2. Інтернет-магазин не несе відповідальності за доставку замовлення, якщо покупцем вказано неправильну адресу доставки.
3. Інтернет-магазин не несе відповідальності, якщо очікування покупця про споживчі властивості товару виявилися не виправдані.
4. Інтернет-магазин не несе відповідальності за шкоду, заподіяну Покупцеві внаслідок неналежного використання Товарів, придбаних в інтернет-магазині.
5. Інтернет-магазин не відповідає за збитки покупця, що виникли в результаті неправильного заповнення бланка-замовлення, в т. ч. неправильного зазначення персональних даних і неправомірних дій третіх осіб.
6. Всі інформаційні матеріали, представлені на сайті, носять довідковий характер. У разі виникнення у покупця питань, що стосуються властивостей і характеристик товару, перед оформленням замовлення, Покупець має право звернутися до продавця за додатковою інформацією.
Для повернення товарів необхідно:1. Надіслати фотографію товару в оригінальній упаковці на електронну пошту
[email protected] c зазначенням номера замовлення і описом причини повернення.
2. Менеджер зв'яжеться з Вами в будній день з 9-18 годин.
3. Вам буде запропонований спосіб повернення товару в залежності від регіону проживання.
4. Вам може бути відмовлено в поверненні або обміні товару належної якості. Кожна заявка розглядається в індивідуальному порядку.
5. При позитивному рішенні відділу якості здійснюється повернення або обмін товару. Вартість доставки замовлення і зворотного пересилання не повертається.
Загальні положення1. Грошові кошти повертаються в залежності від способу оплати замовлення. При оплаті замовлення за допомогою банківської карти на сайті або в терміналах магазинів повернення грошових коштів можливий тільки на банківську карту, з якої була проведена оплата і тільки власнику банківської карти при пред'явленні паспорта.
Зверніть увагу! Передача банківської карти правилами банківської організації іншій особі заборонена.
2. При поверненні товару клієнт заповнює заяву на повернення із зазначенням паспортних даних.
3. Повернення грошових коштів здійснюється в термін не більше ніж 10 робочих днів.
Отримати детальну інформацію з питань повернення ви можете, написавши лист
[email protected] або зателефонувавши за телефоном вказаний на сторінці контактів